Tech Advice

אודות טק אדוויס

מערכות חכמות

ההתמחות שלנו היא הטמעת כל המערכות לבית ולעסק , משלבי תכנון ותשתיות עד למסירה והדרכה על מערכות המותקנות בפרוייקט בשלב מסירתו. תוך כדי עמידה בלוחות זמנים ושירות קשוב ואישי.

מגוון שירותים

עצם הנגיעה שלנו באתר מתשתיות החשמל ומתח נמוך למגוון מערכות מאפשרת לנו לתת ללקוחותינו שירות אישי ותחת קורת גג אחד!! תוך כדי אפשרויות שונות לסינכרון בין המערכות השונות.

אודות Tech Advice

אודות טק אדוויס: חברתנו נוסדה בשנת 2019 ע״י דויד אלמקיס לאחר 12 שנות ניסיון תחת יעוץ ומכירות בתחום הטכנולוגיה במגוון מערכות שונות, מתוך תפיסה ורצון לתת לקהל לקוחותינו חשיפה לכלל המערכות המתקדמות לכדי מתן שירות אמין ומקצועי כאחד.

היום לאחר שנים ארוכות עם ניסיון וידע החברה עוסקת באינטגרציה למערכות חשמל, מיגון ומתח נמוך ומטרתה היא להיות מובילה בכל הפתרונות והמוצרים האחרונים בתחומם. ולכן אנחנו כאן עבורכם על מנת להציע לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת! ההיכרות עם מגוון רחב של פתרונות ומותגים המובילים בתחומם מייחדת אותנו ונותנת לנו את האפשרות להציע לכם מגוון עשיר מתשתיות החשמל ועד לכל המערכות לעסק ולבית.

יש ביכולותינו לתת שירותים לקבלני ביצוע ועד ללקוחות הסופיים אנו מקדישים את הזמן מול הלקוח לאינטגרציה והבנה לכל מערכת הנדרשת להתקנה. אנו עובדים עם כל המותגים המובילים בתחומם ומספקים שירות מהרמה הגבוה ביותר, תוך כדי הקשבה לכל צורכי לקוחותינו.

פנה אלינו

נשמח לחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן